Keturunan nabi muhammad s.a.w


 Keturunan Cucu cicit rasulullah s.a.w yg kat madinah kat indonesia ada yg dari kecil lagi dah bagitahu org yg mereka adalah keturunan cucu cicit rasulullah s.a.w kerana menunjukkan keberani dan jujur terus akui yg mereka adalah keturunan cucu cicit rasulullah s.a.w siap disebarkan dlm youtube dan dlm media masa!semua org boleh tengok dan dianggap bukan pengecut dan dipuji akan keberanian mereka dari kecil..


Sekarang dari komen yg aku dapat

Ada plak yg kata aku bangga diri sebab baru bagitahu kat facebook utk 1dunia tahu yg aku pun keturunan cucu cicit rasulullah s.a.w itu adalah salah anggap bg sesetengah org yg tak suka aku je tu dan berperasangka buruk terhadap aku..hmm..


Sikit pun aku tak bangga diri ni riak takbur bongkak dan sombong tu tidak terlintas lansung pun dlm hati aku kerana aku keturunan cicit rasulullah s.a.w tp memang telah ditulis dlm al quran yg keturunan cucu cicit rasulullah iaitu ahlul bait jd watpe aku nk bangga memang semua org yg baca al quran tahu tentang keturunan cucu cicit rasulullah s.a.w dr golongannyg terpuji ahlul bait wlaupun belom tentu keturunan cicit rasulullah s.a.w masuk syurga🤣

  

Jika lah keturunna cucu cicit rasulullah s.a.w yg salah tafsiran mengajar umat islam agar berpegang teguh dgn al quran dan sunnah dgn fahaman yg silap ke neraka juga wlaupun keturunan cucu cicit nabi sekali pun..


jangan lah kau salah anggap yg aku bangga diri taknada pun terlitas dihati aku utk bangga kan cuma ada dlm hati aku utk umat rasulullah s.a.w menyebarkan dakwah lagi kerana masih ramai yg perlukan dakwah penyebaran islam keseluruh kawasan dan tempat secara terang terang atau pun srcara tersembunyi terpulanglah janji apa yg didakwahkan adalah dakwah islam..


Ditulis oleh mohd amir shah bin hj ahamed ialah keturunan cucu cicit nabi muhammad s.a.w kota bharu,kelantan,malaysia. October22,2020.

Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39