Kekuatanku KING MOHD AMIR SHAH AHAMED SAYYID AL AZMATKHAN bersama Askar@Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW

assalamualaikum ... sekarang aku digelarkan dgn gelaran KING MOHD AMIR SHAH AHAMED SAYYID AL AZMATKHAN oleh habib dan diberikan pangkat kepada aku dlm ketentraan Askar@Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW tanpa gaji sebagai komando. walaupun aku adalah seorang yg cacat dan aku menerima elaun pekerja cacat dr kerajaan malaysia sebanyak RM450.00 sebulan dgn wang RM450.sebulan tulah aku hidup..alhamdulillah RM450 sebulan dh cukup utk aku hidup seorang diri skrg ni.. skrg ni telah lebih 18thun aku berkhidmat dlm Askar@Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW yg mana aku dilantik menjadi Askar Nabi Muhammad Rasulullah sejak 04september 2002 di pinggiran masjid nabawi madinah (masjid Rasulullah)oleh seorang orang awam bersama sama 2org rakan nya lagi kerana pd mulanya dia meminta wang kepada aku yg sedang berjalan dan mereka panggil aku kemudian aku dekati mereka dan aku mengambil wang RM5.00 wang lama dlm beg sandang aku berikan pd mereka dan mereka terus gembira dan mereka kata pd aku waktu tu start from today(4september2002) ,you are army of nabi muhammad SAW aku terus tersenyum dam memgucapkan terima kasih kepada belia yg melantik aku menjadi Askar Nabi Muhammad Rasulullah SAW semenangnya macam telah dirancang dan macam dia telah tunggu aku utk ucapkan pelantikkan keatas aku sebgai Askar Nabi Muhammad SAW kerana cita cita aku sejak dari umur 6thun adalah ingin menjadi askar.. alhamdulillah..aku sentiasaa bersujud syukur atas segala nikmat dan atas segala pemberian keatas aku selama aku hidup semuanya ada hikmat dlm kehidupan aku.. terima kasih utk semua yg sentiasa support aku dan stakat ini aku telah tunaikan umrah 24kali dan 6kali aku ke arab saudi...insyaAllah jika ada masa terluang dan rezeki lebih akan aku bawak ramai lg fakir miskin tunaikan umrah
...insyAllah akan aku tunaikan janji janji aku jikaalau aku berlebihan rezeki..aminn yaranbalallamin..

Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Keturunan nabi muhammad s.a.w

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39