gelaran KING MOHD AMIR SHAH AHAMED adalah EMASBABI yg digelar sbg gengster mafia thailand selatan kepada EMASBHABIB

Ada org hantar masej kat aku mereka ingat aku kristian kerana guna email id kinggodfather4040@gmail.com

Dan aku bgtau kat dia aku beragama islam jd jangan buruk sangka dgn menggunakkan email nama godfather adalah dr kristian..bukan³ aku tetap beragama islam smpai aku mati aku tetap beragama islam..

Sengaja aku letakkan king didekatkan dgn ayat godfather tu adalah king yg idmaksudkan itu aku hg bergelar king oleh org⁸ ....jd jika korang xde perasaan buruk sangka terhadap aku jd xjd masalah pun dgn penggunaan email id aku kinggodfather4040@gmail.com itu yg sebenarkannya aku gunakkan id kinggodfather ini dlm motif utama aku utk tujuan srbarkan dakwah kepada godfather² yg ramai masuk drkati aku sejak aku umur 18 lg aku menggunakan nama godfather..

Godfather yg dr umur 18tahun aku guna id email nama aku sbg godfather dan setiap kali perlumbaan kereta seluruh malaysia aku pusing umur aku 18 pun aku menggunakan id godfather smpai aku dibuang 3buah universiti yg mana id aku diuniversiti juga aku gunakkan godfather srhingga aku dibuang universiti kerana dituduh terlibat dgn gengsterisme..

Xpela tp hakikatnya semanjak aku guna id godfather sejak umur 18tahun aku makin dikenali sehingga ke luar negara dan dtgnya ahli² godfather lain² dr luar negara dr keluarga mafia juga utk berkawan dgn aku..jd aku seronok dgn menggunakkan nama id sbg godfather kerana makin ramai aku dpt berkawan dgn org² dr golongan mafia² dr agama lain pun mereka juga turut respect pd aku kerana aku beragama islam dan seboleh mungkin aku tetap akan laksanakan printah Rasulullah SAW wlaupun aku di dlm id aku ditulis sbg godfather..

Jd bg org² yg tiada masalah hati yg sentiasa berfikiran bersangka baik dr id godfather aku boleh tonjolkan sikap diri aku berkepribadian aku sbg islam sejati..

Jd jangan risaulah aku tetap dr keluarga keturunan mafia arab dan turki seperti dicerita kan dlm youtube dr kesultanan uthmaniyyah ke 14 iaitu dr belah ibu sultan muhammad khan ke italia hingga mereka digelar mafia di sicily dan mereka berperang hingga gereja dijadikan masjid sehinggalah kerabat keluarga kami yg bertapak diitalia bergerak semuanya keluar dr italia barulah kristian mengambil balik masjid yg ditinggalkan moyang kami dan menjadikan gereja kembali..

Bersambung...

Yg pasti thailand juga mengelarkan aku sbg gengster mafia thailand selatan dgn mereka mengelarkan aku dgn nama EMAS BABI yg membawa maksud๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

E=encik
M=mohd
A=amir
S=shah

B=bin
A=ahamed
B=bin
I=ishak

Ramai org terkilan dgn nama aku ibarat mengutuk dan menghina to bg aku dr belasan tahun aku dh gelemour dgn gelaran itu ketika berkawan dgn² gengster mafia selatan thailand kerana aku dibesarkan kebanyakkan harinya aku hidup dithailand dan aku tak terkilan sikit pun dgn nama aku digelar MASABI lg pun ayah kandung aku sendiri pun suka sebut perkataan BABI๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…dia tahu nama gelaran dia tu..jd xde masalah jgn terkeliru dan jgn terasa sayu hati utk mengelarkan aku MASBABI  juga pun aku halalkan gelaran itu digelarkan kepada aku pun cuma skrg ayah kandung aku dh g haji jd ditambah 

H=haji

Bermakna nama aku bila nama ayah kandung aku ditambahkan H akan menjadi.
๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

E=encik
M=mohd
A=amir
S=shah
B=bin
H=haji
A=ahamed
B=bin
I=ishak
B=bin
.....

Mungkin akan banyak kali lg akan aku jelaskan pasal nama aku sbg EMASBHABIB ni utk agar jelas itu gelaran aku yg terbaru buka aku reka² semuanya demi Allah nama aku yg srbenar dan aku dh ada nama gelaran lain lebih drp 10nama gelaran dikawasan lain nama gelaran aku nama lain kerana terpaksa letak nama gelaran lain dikawasan lain atas dasar menyelamatkan nyawa kerabat keturunan aku yg mana kami dr kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW dh ramai kerabat keluarga keturunan kami telah mati dibunuh sehingga skrg masih ada lg pemburu kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW utk membunuh kami...

Memang sukar nk jelaskan cerita sebenar tp aku terpaksa cerita demi menyelamatkan nyawa² org yg telah membela kami dan mereka sengaja meletak nama samaran lain² lagi buat kami dikawasan lain² yg kira dimana kawasan kami akan tinggal terbaru...

Maafla..demi menyelamatkan nyawa kami dan org² yg telah menolong kami teepaksa menukar nama gelaran kami bukan tujuan gila glemour dan gila publisity tp demi nyawa kami kamu jaga dan demi nyawa kamu kami jaga yg lain² terpaksa aku rahsia kan...

Aku tepaksa ceritakan ini semua wlaupun sedikit perit pahit utk menanggung kesan yg akan dtg akibat aku ceritakan baru 10% dr cerita sepenuhnya...

Aku dh cuba utk buat org lain xleh kesan dan xleh kenal aku baru 37tahun aku hidup dh cukup bertuah aku masih lg hidup belom dibunuh jd alhamdulillah sebagai penghormatan aku keatas org² yg menjaga keselamatan aku sbg kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW aku anggapkan mereka semua ini pejuang syahid yg cuba membela AHLUL BAIT ..

wlaupun ramai yg anggapkan kami gila kerana mengaku kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW kami tutup mata dan telinga sahaja dgn org nk kata kami gila memandangkan silsilah kami dr kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW dah tersebar diwebsite negara⁸ luar sehingga kan kawasan kami tinggal dithailand juga tekah dibom beberapa bulan lepas kesan musuh² islam memerangi kami dr kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW..

Apa² aku sentiasa doakan agar kita ditempatkan disyurga bersama Rasulullah SAW dan jauhkan aku dan kerebat keturunan aku serta sahabat² ku drp api nereka Yaa Allah dan jdkan kami kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW semua sbg tentera nabi muhammad rasulullah SAW srhingga smpai 1saat munculnya imam mahdi kami akan turut menjadi pasukkan tentera imam mahdi dlm perangi segala musuh² Rasulullah SAW smpai kiamat..amin YRA๐Ÿคฒ

Alhamdulillah aku sgt² berterima kasih selama ini bukan saja islam membela kerabat keluarga keturunan aku malah ada dr agama² lain yg turut menjaga dan membela aku dr kerabat keluarga keturunan Rasulullah SAW dan ramai juga telah peluk agama islam..alhamdulillah aku sgt agt berbesar hati dan abaikan org⁸ yg tuduh kami gila tetapi perangi pancung org⁸ yg hina Rasulullah SAW smpai kiamat!!!

Bersambunggg...

#SquadHitam 
#GengsterMafiaInternational 
#lacosanostra 
#TeamKingAmirShahAhamed

Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Keturunan nabi muhammad s.a.w

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39