kisah cerita yg diberitahu oleh Kepten King Mohd Amir Shah Ahamed Sayyid Al AzmatKhan berkenaan panggilan telefon video call daripada Sultan Syofian dari kerabat keturunan yang sama dgn Kepten King Mohd Amir Shah Ahamed Sayyid Al AzmatKhan dari kesultanan Pagar Ruyong ,Minang Kabau ,Jawa yang mana mereka ada kaitan dgn Sultan Berunai


Panggilan telefon daripada sultan minangkabau pagar ruyong keturunan aku dr indonesia skrg dhlama dia call aku yg bergelar raja mohd amir shah ahamed sayyid al azmat khan..telah lama dh video ni ,dia suruh panggil dia mama samala aku panggil ramai sultan² yg aku kenali pun mama juga🥰🥰🥰..skrg kerabat minang kabau byk di negeri sembilan..👍👍👍tujuan aku share ke group wasap ni kerana mencari lg kerabat sultan pagar ruyong utk sambung silaturahim ..last hari tu perjumpaan ada dtg 600org dr kerabat sultan pagar ruyong ke malaysia dr seluruh dunia..kerabat sultan pagar ruyong juga dikatakan ada kena mengena dengan kerabat sultan berunai yg mana kita orang dr kerabat keturunan cicit Rasulullah dr cucu Rasulullah al hassan..apa² hubungi kami di nombor +60102497640 
00966546954839(arab saudi)

Atau email aku di id :- kinggodfather4040@gmail.com

Sila share lg tulisan dan video ini agar kami dtg bertemu bersilaturahim lg dengan kerabat pagar ruyong ,minang kabau berasal dr jawa

Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Keturunan nabi muhammad s.a.w

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39