sedikit cerita daripada Kepten King Mohd Amir Shah Ahamed Sayyid Al AzmatKhan berkenaan beliau telah masuk 20tahun dilantik sbg Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918)sejak 4september2002 sehingga tahun 2022

 


Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918) ..alhamdulillah telah masuk 20tahun aku dilantik jd Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918) dan aku akan terus dgn watak Gengster Mafia kerana sebelom aku dilantik jd Tentera lg aku telah terlibat dgn Gengster Mafia sehingga aku pernah dibuang 3universiti akibat dituduh terlibat dgn Gengsterisme dan salah seorg pensyarah yg tak suka aku telah ditembak mati dgn 18das tembakkan yg mana pd mula² kejadian ramai yg syak aku yg bunuh pensyarah aku tetapi disiasat oleh PDRM mendapati 2org agent israel yg memakai motor BMW yg tembak pensyarah aku mati  jd apa² pun yg jadi aku terpaksa terus terlibat dgn Gengster Mafia dlm memerangi penjenayah² yg dikesan sbg musuh agama bangsa dan  negara.. telah 24tahun aku digelar Gengster Mafia yg mana pada usia aku 13tahun aku adalah pengedar dadah ,miliki senjata api secara haram dan diberikan percuma motor yamaha ss kerana jalankan pengedaran dadah sehinggakan smpai skrg nama aku masih ramai yg buat tuduhan keatas aku bahawa aku adalah salah seorg pengedar dadah yg antara terbesar dlm malaysia sedangkan aku telah hentikan pengedaran dadah ketika usia aku 18tahun iaitu 19tahun lepas..dan aku pernah dipenjarakan 7bulan angkara kereta aku digeran masih bernama aku telah ditangkap polis punca ada dadah yg banyak dlm kereta sedangkan kereta itu telah lama aku jual cuma tidak ditukarkan nama kepada pembeli baru mengakibatkan aku juga terpenjara tetapi alhamdulillah semua surat menyurat jual beli kereta aku itu kepada pembeli baru masih tersimpan jd kes aku dikira selesai dan aku dibersihkan drp rekod jenayah dan kes aku dikira selesai 4tahun lepas..
apa² pun akan aku teruskan my italia job in malaysia yg telah aku bermula sejak 19tahun lepas dan aku cuba bergerak aktif macam Gengster Mafia ke kawasan² seterusnya kerana pengikut aku dan penjaga aku sejak tahun2013hingga2022 telah 11mati punca dibunuh musuh² yg anti islam yg mana kawasan aku tinggal di rumah pondok kayu buruk aku diThailand telah diserang pemberontak dgn bom dan tembakkan mengakibatkan ramai mati termasuk org agama budha juga mati dlm kes diserang pemberontak anti islam di Thailand dan aku tetap juga menganggap sahabat Tentera kami yg beragama budha yg telah mati dlm kejadian adalah pejuang dlm melakukkan serangan balas terhadap pemberontak tetapi tidak berjaya tewaskan musuh mengakibatkan beliau terbunuh bersama Tentera yg beragama islam dlm kejadian terbabit..aku di Thailand sejak tahun 2003 org Thailand kenali aku sbg Gengster Mafia Selatan Thailand dan mereka berikan nama MASBABI pd aku kerana aku kerap dlm Thailand dan aku ada buat urusan jual beli kenderaan scrap ke customer Thailand sejak tahun 2003 dan sejak tahun 2009 aku jalankan tugas dlm sindiket EMAS yg mana aku bermula dlm urusan jual beli simpanan EMAS sejak tahun 2009 secara kecilan.dan bermula 2009 juga aku cuba takluk balik kawasan² dadah dlm malaysia agar dpt ditawan jd kawasan aku yg dikenali sejak 24tahun lepas aku sbg King Of Mafia dan aku harap²kan kawasan² dadah dlm malaysia akan terus ditawan oleh My Soldier Of Mafia dgn aturan drp My Boss Of Mafia agar beri arahan sebaik mungkin dlm operasi yg dirancang oleh aku yg dikenali sbg King Of Mafia tetapi yg semua My Boss Of Mafia n My Soldier Of Mafia perlu hati² kerana dlm malaysia ni bukan aku sorangje King Of Mafia malah ramai lg King Of Mafia jd aku harap My Boss Of Mafia n My Soldier Of Mafia perlu buat rundingan baik² dgn pengedar dadah termasuk segala sindiket² yg perlu dihapuskan perlu buat rundingan sebaik mungkin sehingga agama bangsa dan negara kita dpt, check mate! 

Bila kawasan dadah dlm malaysia seterusnya semua dh jd kawasan aku kembali maka proses jdkan dadah terkawal pd tahun 2025 akan berjaya jd jihad aku bersama Gengster Mafia perangi dadah utk jdkan dadah terkawal tahun 2025 akan lebih terkawal dan terjaga ..dan setakat ini yg aku dpt khabar telah ramai drp Gengster Mafia yg telah tukar kepada agama islam yg telah masuk malaysia jd alhamdulillah semoga seruan² aku dlm sedikit sebanyak cuba sebarkan dakwah kepada Gengster Mafia agama lain hingga mereka sanggup tukar kepada agama islam sgt membanggakan kami yg juga aku adalah Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918) yg akan terus dgn gelaran King Of Mafia sejak tahun1998 yg mana talian cyber aku juga telah dikawal my cyber king of godfather tetapi masih juga talian kami ada penceroboh cuma alhamdulillah berjaya kami kesan kembali penceroboh dan serahkan pd polis ..kami akan terus dgn Gengster Mafia Islam Muslim adalah sbg usahawan yg beniaga apa saja diwaktu halal utk kami berniaga kami akan berniaga dan akan kami terus ke kawasan hingga ke kawasan luar secara perlahan² utk check mate musuh² agama bangsa dan negara ..kami akan teruskan jihad kami sehingga seluruh musuh Rasulullah SAW ditangkap dan dihukum mengikut hukuman yg ditetapkan mengikut ajaran islam..

Aku juga yg telah ramai kenali aku dgn maksud nama aku adalah "ketua raja" , "ketua pemerintah" atau "ketua pemimpin" akan cuba pelajari lg cara² utk jd pemimpin islam yg tidak munafik dlm pemerintahan wlaupun aku hanya dlm pemerintah dlm rumah utk ahli keluarga agar tidak zalim,perlu adil serta amanah ..dan juga aku dipanggil oleh sultan² dgn nama King Amir dan juga ada ramai juga memanggil aku dgn nama Raja Mohd Amir Shah Ahamed jd aku bgtau ni kerana nk terangkan bahawa panggil je apa saja dekat aku pun tak apa.jika nama yg dipanggil kepada aku itu mempunyai maksud yg baik lg bagus!!tp aku bahasakan diri aku dgn kebanyakkan org dgn nama aku sbg Poksu Amir...tetapi selalunya nama aku ditukar² bila aku dikawasan² berbeza nama aku berbeza² angkara kerabat keturunan aku kebanyakkannya mati dibunuh musuh jd bila aku masuk kawasan baru dan diberi nama baru maka musuh lg sukar utk kesan diri aku ..dan nama aku dikad pendaftaran malaysia juga pernah ditukarkan nama ..jd xmustahil jika sampai 1tahap terpaksa tukar nama dijabatan pendaftaran malaysia lg pun terpaksa jelaa sebab baru semalam 1NOV2022 aku buat laporan yg duit dlm akaun bank aku diambil org yg tidak dikenali..mungkin musuh mula serang aku punya akaun bank selepas aku bgtau FB  pd 28OCT2022 yg aku xkan berhutang dgn FB tetapi biar FB berhutang dgn aku setelah aku dpt kesan yg segala butiran akaun bank customer FB juga boleh dikesan oleh FB segala aktivity perniagaan kita menyebabkan FB boleh dptkan wang drp akaun bank kita wlaupun kita tidak kongsikan pd mereka tetapi telah ditakdirkan ALLAH setelah aku beritahu dlm status FB aku yg biar FB berhutang aku kerana aku taknak berhutang dgn FB terus aku terima berita yg FB telah kerugian RM50million lebih...alhamdulillah la bukan gembira tetapi kekadang kerugian itu adalah ujian drp Tuhan kita kepada kita ..aku tetap yakin dgn kuasa ALLAH yg maha kuasa oleh sebab itu ketika 24tahun lepas ketika aku ditangkap polis kali pertama direman kali pertama kali diusia 13tahun punca aku bergaduh dan polis berjaya tangkap aku reman aku beberapa jam dibalai pun aku sempat bgtau polis bahawa ketua aku adalah ALLAH memyebabkan polis yg reman aku tersenyum dgn kata kata aku...dan sampai mati akan aku kekalkan kata kata aku bahawa ketua aku adalah ALLAH yg maha kuasa dan aku adalah hamba ALLAH yg lemah wlaupun aku dipanggil dgn nama Raja Mohd Amir Shah Ahamed Sayyid Al Azmat Khan tetap aku adalah hamba ALLAH yg lemah dan aku hanyalah Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918) yg mana ketua kami adalah ALLAH,Muhammad Rasulullah SAW adalah Nabi kami,Islam adalah agama kami,Al Quran dan Sunnah adalah pegangan kami wlaupun kami akan terus dgn watak Gengster Mafia kami tetap dgn pegangan kami dlm jihad perangi musuh² agama bangsa dan negara smpai kami mati syahid !!

Setakat ni baru 8negara aku dibawa lari lari lari drp musuh² yg kejar aku ..mana musuh aku lg?kejar la aku lg smpai dpt!!bila musuh dh serang aku barulah aku akan serang musuh jika tidak aku hanya akan tawan musuh dan aku lari lari dan lari selamatkan diri nyawa aku terlebih dahulu dr dibunuh musuh² aku..aku bgtau ni agar musuh tahu aku sengaja bg bukti aku sedang jihad yg mana aku diajar jihad harta sejak 20tahun lepas hingga membuatkan bangunan musuh roboh dan kami tentera berniaga hingga dpt bina kembali bangunan musuh yg telah roboh agar jd lebih baru,sihat dan segar utk org² yg akan dtg ...
"Laaillahaillallah Muhammadur Rasulullah..."

Okla hati² aku nk nasihat utk para Askar,Tentera,dan Gengster Mafia yg ada islam ada agama lain yg ikut jd pengikut aku dan penjaga² aku  bahawa telah ramai dh pengikut dan penjaga aku telah mati dibunuh musuh yg anti islam jd jaga diri kamu baik² semua..bg semua yg telah mati angkara ada kena mengena dgn aku memang aku dh anggap mereka terkorban sbg pejuang dlm hidup aku wlaupun ada antara mereka beragama selain drp islam...!!alhamdulillah ramai juga pengikut aku drp agama lain drp negara luar drp malaysia pun ramai yg mana aku dpt berita telah lama org tulis kisah cerita aku diwebsite negara luar yg aku diekori seramai150'000org drp Gengster Mafia yg mana tertulis nama aku adalah King Of Mafia dlm website dan website drp universiti  sunan ampel pula kisah aku ditulis nama aku sbg pengasas Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918)diThailand bermula pd sept2002 yg mana Tentera Nabi Muhammad Rasulullah SAW(TNMR1918) ditinggalkan oleh datuk aku yg bernama Waroz Khan yg juga beliau dikenali sbg Gengster Mafia yg memegang 3wilayah di Thailand sewaktu dia hidup digelar dgn nama Tokpekk dan setelah beliau mati barulah rakyat Thailand sebarkan berita bahawa Tokpekk atau nama diketika di Thailand  ada Waroz Khan adalah pejuang islam yg dtg drp turki bersama dgn tentera pengikutnya yg ramai melalui lautan singapore dan berlabuh dipattani Thailand dan datuk aku yg digelar Tokpekk itu adalah cucu khalifah uthmaniyyah ke 14 yg bernama sultan muhammad khan yg mana 150keturunan khalifah uthmaniyyah dihalau keluar drp turki kerana ramai org ingin membunuh keturunan kami sebelom tahun 1920an semasa kejatuhan khalifah uthmaniyyah dan bertukar sistem pemerintahan republic of turki sehingga skrg dan kerabat sebelah ibu kepada sultan muhammad khan iaiti moyang aku dr bangsa turki dan arab kebanyakkannya ke italy dan mereka digelar Mafia Islam Muslim kerana mereka ke itali sicily memerangi gereja sehingga gereja ditawan dijadikan masjid kemudian setelah mereka semua keluar drp italy ke negara lain pula barulah masjid itu diambil kembali oleh org kristian utk dijadikan gereja kembali yg diceritakan oleh sejarah dunia..secara jujurnya aku bgtahu kerabat keturunan aku dr Sultan dan Raja semuanya adalah Tentera tetapi boleh dikatakan semua digelar Gengster Mafia drp nenek moyang kami lg ...boleh rujuk sejarah dunia ada menceritakan kisah kerabat keturunan kami drp keluarga keturunan cucu cicit Rasulullah SAW yg mana datuk aku yg digelar Tokpekk itu adalah silsilah ke 36..kisah nama datuk aku digelar Tokpekk baru saja keluar dekat FBlive rakyat Thailand ceritakan pada bulan April2022 drp FB  rakyat Tabal Thailand..
Kisah kilang dadah terbesar geng 36 keluar surat khabar dulu  kala tu ada kena mengena dgn aku yg pernah berniaga dadah pd 24athun lepas pd tahun 1998 yg mana memang gengster mafia 36 beri motor percuma kerana aku beli senjata api 24tahun lepas tetapi motor dan senjata api aku berikan pd gengster mafia 36..yg surat khabar aku simpan picture geng 36 tu tertulis yg mana geng 36 adalah kongsi gelap yg paling ditakuti ...apa yg aku lakukkan aku sentiasa lg dgn Gengster Mafia xpernah berpisah hanya aku makin ajak mereka² utk terus membela berperang demi agama bangsa dan negara agar terus penjenayah dlm malaysia dpt terus kita sama sama hapuskan...wlaupun ada lg Gengster Mafia 36 yg masih kita tidak jumpa dan masih tidak mengenali satu samaa lain  tp aku sentiasa doa yg terbaik utk semua Gengster Mafia hingga luar malaysia kerana Gengster Mafia 36 ada dibyk negara dan aku sentiasa doakan agar terus dgn aktiviti sifat dan terus jd usahawan yg berjaya...agar kita sama² berniaga sentiasa ikut undang² barulah betul² Gengster Mafia yg disegani smpai bila²..💪🏼💪🏼💪🏼

#SquadHITAM 
#GengsterMafiaInternational
#LaCosaNostra #TeamKingAmirShahAhamed


Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Keturunan nabi muhammad s.a.w

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39