PADA 25OGOS2021, KING MOHD AMIR SHAH AHAMED SAYYID AL AZHAMAT KHAN TELAH DINAIKKAN PANGKAT MENJADI KAPTEN SETELAH 19TAHUN MENJADI KOMANDO TENTERA NABI MUHAMMAD RASULULLAH 1918

Assalamualaikum..

setelah 19tahun aku bertugas sbg TENTERA MUHAMMAD tanpa gaji sejak 04sept2002 dibaiad dimasjid nabawi madinah bermula dgn 3org lelaki dan aku 1org diri kemudian 3org itu minta aku wang dan aku celop poket aku ambilkan semua wang yg aku ada waktu tu hanya 5Saudi Rial dan aku serahkan pada 3 org itu bermakna dia 3org aku 1org dan dia 3org itu dgn pakaian seperti pengemis dipinggiran masjid nabawi madinah pimpin tgk aku masuk ke dlm masjid hingga sampai dikawasan raudhah itu di dia serahkan aku pd org dibelakang imam masjid nabawi yg sedang tersenyum dan memanggil aku dgn nama "MUHAMMAD" apa khabar "MUHAMMAD" aku terus senyum kerana aku tidak pandai bahasa arab n dia pun terus peluk cium aku yg telah dibawa mereka dibarisan belakang imam masjid nabawi itu dan kami bersolat sekali ikut imam kemudian solat aku dibawa oleh 3org yg minta wang dgn aku td ke jalan keluar drp masjid nabawi dan dlm mereka ber 3senyum terus mereka kata from today 04sept2002 you are Nabi Muhammad Rasulullah Army !!๐Ÿ˜Šbuat aku teramat gembira kerana memang aku bercita cita utk jd tentera berkat doa pakcik aku yg sejak usia aku 3tahun dia bgtau aku yg aku nk jadi tentera dan ada gambar aku ketika aku kata aku mahu jd tentera terus pakcik aku kata mereka amik gambar pd 25JUN1988 ketika aku dirumah pondok nenek aku ajar al quran diThailand..aku tidak diajar Al Quran tetapi aku dilatih dididik utk terus jd tentera tanpa gaji sejak 04sept2002 iaitu usia aku 16tahun yg mana aku tetap tegas dan tetap jaga displin org² lain wlaupun aku sendiri langgar undang² sekolah tetapi aku adalah pengawas sekolah dr usia 16tahun dan aku dianugerahi sijil pencapaian nilai pengawas yg akademik cermerlang dlm sekolah aku wlaupun aku sentiasa kawal disiplin diri aku dan disiplin budak² lain dan aku pula adalah jenis kaki pukul dr umur 5tahun aku dh sepak kawan tadika smpai terkoyak kuku smpai berdarah² dan aku tak henti main pukulan mengawal disiplin pelajar lain sehinggakan smpai aku habis srkolah pun aku dh tahap langgar musuh² yg tak dengar perintah yg langgar undang² kerana semua org yg telah dipukul aku sejak usia aku 5tahun semuanya bejaya jd polis dan smpai aku dh 4kali terpenjara angkara aku sengaja langgar kereta samseng yg lebih laju drp kereta aku pandu kerana aku ni pemamdu paling laju dh aku rasa tetapi ada lg yg potong jd aku sengaja langgar la kereta yg lebih samseng kerana tujuan aku nk lihat wajah pemandu yg lebih laju drp aku je bukan tujuan aku nk ajak mereka bertumbuk n aku sentiasa terus balik rumah selepas aku langgar samseng mengakibatkan polis dtg gari tgn aku dlm rumah aku dan bawa aku utk dipenjarakan buat sementara waktu jd aku akur dan aku dh kalih trpenjara paling kejap aku 3bulan kat dlm dan paling lama kali ke 5 aku terpenjara akibat orang masih tuduh aku sbg pengedar dadah terbesar malaysia yg mana kereta yg aku telah jual tanpa tukar nama telah digunakan utk proses pengedaran dadah jd aku terpenjara selama 7bulan sedangkan aku berniaga dadah sejak usia 13tahun yg mana ketika itu tahun1997 aku digelar polis sbg King Of Mafia yg memiliki senjata api ,motor sindiket tanpa document dr negara jiran dan memililku dadah jenis ubat batuk dgn itu aku digelar dgn nama "PINOY" oleh polis dari usia aku 13tahun dan aku berhenti jual dadah diusia 18tahun dan terus juga aku hidup dlm kehidupan dipinggiran kaki lima bandaraya kuala lumpur aku berniaga macam² kerana aku mahu makan disebabkan aku bukan org kaya tiada wang berjuta²wlaupun aku digelar dgn nama "KING AMIR" oleh sultan tetapi aku bukanlah org kaya raya aku adalah "KING" yang paling miskin aku rasa๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

tak apala aku akan terus bangkit mencari kehidupan yg indah demi mengejar cita² aku utk syahid memerangi musuh² Rasulullah SAW sebelom kehadiran Tentera Kajeng Nabi Muhammad Rasulullah dari jawa pd tahun 1918..tak apala Tentera Nabi Muhammad atau Tentera Kajeng Muhammad semuanya sama tujuan dicipta Tentera Muhammad adalah utk membela Rasulullah SAW smpai kami semua umat islam syahid!!
Tentera Muhammad dari tahun 1914 dikenali di Thailand hanya beruniform baju melayu bermacam² warna tanpa seragam tetap dan apabila tahun 1918 diistiharkan dijawa wujudnya Tentera Kajeng Nabi Muhammad pun sama mereka jdkan baju melayu baju uniform Ketenteraan Nabi Muhammad Rasulullah yg penting kami terus membela Rasulullah SAW drp org² yg menghina Rasulullah SAW disetiap kawasan dan disetiap daerah diwilayah dinegeri dan dinegara mana pun kami tetap kejar penjenayah² yg hina nabi kami smpai mati kami takkan biarkan org yg hina nabi kami terus menghina nabi kami lagi!!apa² pun aku baru 19kali keluar arab saudi disponsor tnpa keluarkan duit aku 10sen pun dan alang² disponsor aku terus buat umrah sebanyak mungkin dan telah mampu aku tunaikan 27kali umrah,aku bgtau berapa kali aku umrah ni mengelakkan org kata org yg sponsor rompak duit bg kami!!aku adalah Askar@Tentera Muhammad tanpa gaji hanya memakan Upah dan Habuan serta aku berniaga disaat halal utk aku berniaga xkira dinegara mana pun aku pergi demi urus niaga yg melibatkan perniagaan yg aku dikenali sejak tahun 1988 sebagai Usahawan RM0.10sen bukanya usahawan RM10juta yang mana aku suka berkawan dengan org jalanan ditepi pinggiran jalanan bandaraya yg baik² mereka tu dan aku terlibat dgn Gengster Mafia sejak aku berusia 10tahun lg mereka dtg jaga tengok awasi aku dgn motor² mereka yg tahu aku bermain basikal BMX flatland dikawasan seluruh bandaraya kota bharu kelantan aku pergi main basikal BMX aku sejak Usia aku 10tahun aku mula kumpul wang beli dgn duit sendiri basikal yg aku inginkan dan aku telah brrgiat aktif dgn geng dadah dr situ dan sehingga umur 18 aku terus berhenti jual dadah kerana aku tengok kawan aku ada sampai rosak usus kena pakai pampers akibat dadah smpai skrg aku tak jual dadah tetapi aku masih prgi cari kawan² aku yg terlibat dgn dadah utk tujuan nasihati mereka utk jauhi dadah yg mana aku pada tahun 2019 aku keluarkan statement tulisan bahwasa aku akan rampas balik kawasan dadah dlm malaysia jd kawasan aku balik iaitu aku yg digelar sultan dgn nama panggilaan "KING AMIR" jadi aku cuba masuk join squad anti dadah kebangsaan (AADK) dah berjaya aku daftar dgn AADK dan dgn kehendak rakyat malaysia mahukan dadah terkawal pd tahun 2025 aku terus rampas kawasan dadah seluruh malaysia jd kawasan "KING AMIR" balik bukan tujuan aku menjual dadah kembali tetapi tujuan aku mengawal dadah trlarang agar tidak terlebih dose yg di hantarkan kepada pesakit yg menagih perlu dirawat dgn terus kurangkan dose dadah yg diambil oleh mereka sedikit demi sedikit terus jaga agar terus berkurangan!!

InsyaALLAH aku yakin dgn berkat doa kita semua berdoa² semua pasti semua penagih dadah dlm malaysia akan pulih dgn sebaik mungkin..
!!!

Jaga MALAYSIA!
Jaga MALAYSIA!
Jaga MALAYSIA!


"...Laaillahaillallah Muhammadur Rasulullah..."

Selebihnya yg perlu dirahsiakan perlu rahsia kan lah demi menjaga kemakmuran kesejateraan dan keharmonian seluruh MALAYSIA !!

#Sultan #King #Queen #TenteraMuhammad
#AskarMuhammad #SquadHITAM #KambingHitamSquad #JihadFisabilillah

Comments

Popular posts from this blog

Keturunan Syed, Nik dan Wan juga dikaitkan dengan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Keturunan nabi muhammad s.a.w

Silsilah Irfan Darwisy bin Zukifly adalah keturunan Nabi Muhammad s.a.w ke 39